Jejakku,ku jejakmu

Sunday, January 2, 2011

AZAM 2011 (",)

Asal time aku nak update time tu la line ko slow nak matikan.Boleh jadi haru camni taw.Last entry aku da promise nak uat azam 2011 kan so aku nak uat la nie.Atleast bole guide aku untuk this year

  • Firstly aku nak p melancong kalo boleh ngan family this year.
  • Second,aku nak g bercuti ke pulau...tak kisah pulau mana janji pulau(jangan pulau ketam n pulau meranti suda la :P)
  • Next,aku idam2kan nak fish eye lens tok my baby DSLR..tunggu ye syg naty mummy belikan tok kamo0 :P(mummy la sangat kan)
  • Kalo boleh aku nak beli IPAD...(sambil uat2 suara sedih kalo ada duit lebih lakan..mana la tahu :)
  • Make sure sambung study degree for this year :P
  • Kalo dapat keje nak bagi mak n ayah duit (2 janji orang mak koz mak n ayah da besarkan orang bagi orang belajar so orang nak balas jasa mak n ayah)bagi besar sikit font kasi aku nampak...haahahaha
  • Try jadi lebih baik dari last year(rajin2 solat namo rongak2 da) and sentiasa bersabar denga setiap dugaan :P
P/s:sile ingatkan saya yea kawan.Setiap nasihat or any komen dierima dengan hati terbuka..kalo x jumpe pintu sile tekan bell...lalallala...

No comments:

Post a Comment