Jejakku,ku jejakmu

Thursday, December 30, 2010

2 better than 1.

1.1.03.12.12am.(bukan nombor 4d k :P haram disitu)Yes,i remember that date until now...you know why????????Because it's my relationship day..(sowy englsih i ke laut ckit)When new year genap 8 tahun kita kawan kan :P Tapi yang sedih kita takkan celebrate sama this year because A'an ismail busy.(fyi rite now die ada 2 keje first proton and part time pizza runner)Jangan tanya kenapa die bekerja siang dan malam koz A'an ismail tak bagitaw kat saya (dia ada bgtaw kowank x???)

A'an ismail,saya tak malu mempunyai kamu dan mengaku pekerjaan kamu kerana saya mencintai kamu bukan kerana wang ringgit tetapi saya menyayangi kamu kerana kamu adalah kamu.(kalo tak paham sile la buat2 paham)Malahan saya berbangga menjadi kekasih kamo kerana jatuh bangunnya saya kamo masih lagi disisi saya walaupun pelbagai dugaan dan rintangan mendatang.

First kita kenal until now ramai yang mengatakan saya pengikis duit kamo sedangkan hanya kita berdua je yang tahu apa yang terjadi tapi kamo tak cepat melenting seperti saya malahan kamo tersenyum lagi sedangkan hati saya perit dan remuk.

Tapi kamo bagitaw saya,saya kena kuat hadapi benda2 nie sebabnya mulut orang tak sama seperti mulut tempayan.Lagi bertambah perit bila kamo kerja 2 tempat seolah2 kamo mencari duit untuk saya sedangkan saya pun tak tahu kenapa kamo bekerja.

Setiap kali saya angin satu badan kamolah yang sentiasa mendengar bebelan saya tapi kamo hanya diam sambil tersenyum.Sungguh penyabar kamo.Saya tak pernah puji kamo pown bila berhadapan(tb2 jea da terpuji dlm blog nie...cmnea nak delete???)

Walau apapun terjadi saya sentiasa akan berada disisi kamo dan berjanji akan menjaga hubungan ini sebaik-baiknya.Cinta itu buta tapi jangan kita buta kerana cinta.Kita hanya merancang tuhan yang menentukan."Doakan ikatan ini menjadi satu ikatan yang sah.Sesungguhnya aku hanya manusia biasa yang pandai meminta-minta kepadaMU".

2 comments:

  1. 8 tahun tu satu tempoh yang lama..taniah sebab dapat kekal dalam hubungan sebegini.

    pasal pekerjaan tu tak mendatangkan masalah, maybe A'an nak simpan duit pinang u kot dear..hihihi..tak semua orang lelaki sanggup buat 2 kerja tuk simpan duit or cari rezeki lebih taw.

    my hubby dulu pun kerja macam2 kalau cuti semester. sumtimes tengok dier jadi pam attendent, sumtimes dier jadi officeboy..tak pernah pilih kerja sampai la dapat rezeki ngan gomen..

    hopefully hubungan u 2 berkekalan...

    ReplyDelete
  2. 8 tahun tapi penuh dugaan...
    thankz doakan tok kami...naty kalo jodoh kami panjang akak saya jemput 1 keluarga ya..:P

    ReplyDelete