Jejakku,ku jejakmu

Wednesday, January 19, 2011

Bile cerita itu basi

See seyesly aku sekarang sangat la busy tapi aku pown tak tahu kenapa la kan.Sampai nak try tudung yang KAK JEMAH hantar pown tak sempat.(tipo bukan kak vp hantar tapi post kan)For your information,after habis belajar aku duduk KAJANG balik that why aku p amik barang sikit dari KAJANG_SHAH ALAM_KAJANG (tapi ada melencong sikit la sebelum balik kan) so kowank layan la sikit picca time di S.A (perut da lapar so makan dulu la sebelum p IKEA)
 Asal la gambar nie first buat aku terliur jew....(oooH ayam penyet meh datang dalam mimpi aku malam nie meh)




Layan jew r gambar my sister family.Semua tengah kebuluq..hahahhaha(ayat x boleh bla)Yang paling sadis tuan belog amik gambar diaowng ko0z meke tak pandai guna kamera gedang aku nie..huish stressss....Tapi untuk tatapan my follower aku bagi tepek juga.Tak market la cmnie kan..hahahahhaha(matik la aku)

Actually restoran nie terletak di seksyen 7 shah alam so sape2 pernah pergi JAKEL SHAH ALAM wajib pergi koz makanan sangat superb sedap and pedas(memang pedas amaran keras dari kerajaan).Kalo tak tahu gak die sebaris kedai upin dan ipin and very near BUTIK HATTA DOLMAT(bile i bole jumpe u..hahahah).Lastly tak salah aku die juga ada d'bangi tapi tak tahu la fasa berape.Kowank p google sendiri la :)

No comments:

Post a Comment