Jejakku,ku jejakmu

Monday, January 3, 2011

31.12.2010


Bawu sekarang terhegeh-hegeh nak cite about our relationship celebrate.Just celebrate kat secret recipe and menonton wayang jew.But I'm still happy because he always give good commitment walaupun A'an ismail sakit :(.A'an ismail still sibuk nak kuar koz setahun sekali katanya that why i luv u....(tipu dsitu)

A'an ismail mengalami gastric attack maybe die makan tak on time.Aku pulak malas nak bebel nanti uat sakit hati(bukan selalu membebel kea????)But kitaowg sangat lawak sambut relationship tengok wayang cite hantu(Damping Malam)koz A'an ismail beriya-riya nak tengo0k.Nie first time aku tengok cite hantu sambil gelak and bercakap koz memang tak takut and tak best aku kasi markah like 2.5/5 that my opinion.

Sebelum tengok wayang kami makan RENDANG OPAH after tengok wayang perut A'an ismail lapar balik terus terjah secret recipe koz A'an ismail nak makin benda manis(bukan darah manis occay)Itu bukti orang gumuk makan :P(sile kutuk disitu)
Dua-dua appy pas makan.Yang paling tak suke sebelah meja aku nie sangat kepochi buat kedai macam keluarga die punye.Panggil waiter macam waiter orang gaji die.Pas2 asyik panggil dekat 20x koz tak faham-faham walaupun waiter tu penat terangkan.Kalo boleh siap nak bagi hipotesis.Anyway thankz belanja saya and paling suprise dengan your present naty aku update apa A'an ismail bagi yang penting jimat koz dua-dua dapat so tak de adegan sentap menyentap disitu.Korang teka la dulu clue:musim

No comments:

Post a Comment