Jejakku,ku jejakmu

Sunday, January 23, 2011

Kalau itu takdirnya

Sejak akhir nie aku mula kurang update blog,aku baru nak menyesuaikan diri dengan keadaan yang kelam kabut.(alhamdullilah baru dpt keje)So aku juz nak minta kowank yang baca blog aku nie mendoakan rezeki untuk aku pada tahun ini yea.Now baru aku rasa camnea mencari sesuap nasi untuk meneruskan kehidupan.To my sister and A'an ismail thankz also my BIL ko0z banyak bagi sokongan dan dorongan i.allh aku tak lupakan kowank.For my mum&dad doakan perjuagan anakmu ini sesungguhnya setiap langkahku ini diiringi doa kalian berdua :)

P/s:
Ya allah ya tuhanku,KAU murahkanlah rezeki NORHAYATI ABDUL GHAPA pada tahun ini sesungguhNYA KAU lebih mengetahui dengan apa yang dirancang serta KAU lapangkanlah dada serta fikirannya agar setiap pekerjaan yang dilakukan dipermudahkan olehMU.AMIN.

2 comments:

  1. As salam.
    InsyaAllah.. mudah2an dipermudhkn urusan dan dimurahkn rezeki. Amin

    ReplyDelete
  2. wslm,
    i.allh..amin..
    terima kasih kerana sudi singgah my blog yg x seberapa nie.

    ReplyDelete