Jejakku,ku jejakmu

Monday, January 10, 2011

Bangun pagi gosok gigi (:

 Starting ofcos gambaq i kan :P.Mood malas update aku da mai nape yew.Adakah emosi aku masih terganggu.Entah yang penting hati masih sayang untuk mencoret nukilan sebagai satu kenangan yang manis dan takkan dilupakan (:

Sebenarnya after tengok wayang,Cik A'an nak p cuci gigi.Da lama plan tapi asyik tergendala so0 pas pulang dari JJ xdew keje so aku suggest kat dia p cuci gigi.Gigi aku next time ongkos lari this month(kau ada anak kew sampai duit lari nie @ duit kau ada kaki?)

Cik A'an yang drive jangan tanya nape??(aku sangat pemalas nak drive bila kuar ngan cik A'an)Yup kami akan rotate etc:sometime use my car sometime her car(takot langau kata cik A'an menumpang tuah pulak)
 
Muka adalah excited koz bawu pas tengo0k THE TOURIST.Cik A'an masih cool lagi this time.Masih senyum-senyum and ketawa.Tapi dalam hati dia sangat takut.(sumpah nak gelak bila muka ganaz+kawah nie jadi cuak gelak syaito0n disitu)


 Nie first time Cik A'an nak cuci gigi.So her brother suggest kat sini koz the price very reasonable(lagi murah lagi bagus).So aku rasa tempat nie nampak jew biasa tapi hiasan sangat cantik bukan rasa kat klinik tapi macam rumah.Kalo tak caya sile layan gambarsebentar lagi.(kau ingat ade commercial break kew??)


 See suasana die sangat diffrent seriously tak macam some clinic.Kowank jejak kaki tak bau pown ubat-ubatan bawu sangat best(kea aku yang yang xtaw klinik gigi camni)






After registration Cik A'an duduk sat.This time aku sakat dia kata cuci gigi sangat sakit.Doc akan cungkil plak-plak gigi yang dah sebati sampai berdarah-darah(sound like scary)Pastu yang tak boleh bla Cik A'an said boleh cancel tak?? meaning that dia terlalu takut so aku juz cakap aku main-main yang kelakar muka die sangat22x cuak.Tahu pown takut kan.After 6minit tunggu Cik A'an masuk so aku pun baca novel yang baru dibeli "SELAGI ADA DIA"Aisya Sofea.Lepas 30 minit siap.Kowank boleh imagine muka cik A'an after kuar tak??(sila bayangkan)


 Sumpah tak macho tol la kamo nie..hukhukhuk..yang paling tak boleh bla dia boleh suruh aku drive koz die kata cam nak demam.Very mengada-ngada.I like (:


P/s:sile buat rawatan gigi 6 bulan sekali :P.so next month aku lak...wink2x...

3 comments:

  1. tq awak :P
    simple jew..time kasih sudi meninjau my teratak yg serba kekurangan nie..kalo sudi jadi follower i bole tukar link

    ReplyDelete
  2. i dah follow you.. dan sama-sama menaikkan trafic blog u... jom gi http://zaisyahalya.blogspot.com/

    ReplyDelete