Jejakku,ku jejakmu

Friday, January 14, 2011

Tiada yang ke dua

Before pakai tudung 2009

Emak,amma,mummy,ibu,mama,ma,mak,mek whatever you call die tetap mempunyai maksud yang samakan??Yes,harini aku and mysis hantar my mum pergi klinik.Aku buat entry nie bukan inginkan simpati tapi hanya ingin berkongsi cerita suka dan duka bersama agar apa yang ada di dalam hati dapat diluahkan dan tidak ada niat untuk memburukkan sesiapa.

Untuk pengetahuan kowank my mum sudah lama menghidap penyakit strok since umur aku 19 tahun but time itu my mum boleh berjalan koz my mum lawan dengan penyakit dia.Yup,semangat my mum sangat kental dia tak nak anak-anak dia risau akan keadaan dia but hati mana yang tak sayu apabila orang yang disayangi menderita dengan penyakit.Betul x???(x tahu la kalau korang hati batu kan

Setelah mendapat nasihat doktor dan unit physiotherapy alhamdullilah my mum boleh berjalan tapi tak sama yang dahulunya cergas kini terdampar dia hanya menunggu anak-anak mengangkat untuk dijadikan penahan untuk berjalan.Selain itu,kalo aku ada kat rumah aku akan suapkan my mum @ mandikan beliau.(before nie aku duduk shah alam study now da habis)  

P/s:aku tak mampu nak habiskan cerita nie.Air mata turun dengan lebat pandangan menjadi kabur sukar untk menaip.
 

No comments:

Post a Comment