Jejakku,ku jejakmu

Tuesday, January 11, 2011

Tolong ingatkan aku

 Time pergi cari kasut anak buah aku my sis offer nak sandal tak so aku pun rembat la.Actually aku tak nak but my sis beria-ria suwoh pilih so0 aku pown pilih la.Bukan isu kasut nak aku bangkitkan tapi kasih sayang seorang kakak.Yup,aku mempunyai seorang kakak.Dia banyak berkorban untuk aku dan aku tak tahu nak ungkapkan betapa pentingya akak aku dalam daily life until now.Dia sanggup membeli apa sahaja keperluan aku walaupun die lebih memerlukan.Today aku baru perasan die punya sandal sudah rosak but dia still pakai bukan dia tak dea duit but macam aku cakap dia lebih pentingkan hal aku.Actually,aku tak tahu nak balas jasa dan pengorbanan yang kau curahkan kat aku but i.allah aku akan tolong dan berusaha untuk membantu kau ketika susah.Ini janji aku.Walau apa yang berlaku kau tetap kakak aku dunia dan akhirat.Aku akan tunaikan segala permintaan kau selagi aku mampu.I LOVE U SIS (:

No comments:

Post a Comment