Jejakku,ku jejakmu

Thursday, December 30, 2010

Teropong 2011(",)

Kurang dari 48 jam lagi aku akan menutup lebaran 2010.Kenangan pahit mahupun manis akan tersimpan rapi dlam kotak fikiran.Yang pergi takkan kembali yang ada perlu dihargai.Aku perlukan masa untuk diri sendiri menjalani hari-hari yang bakal aku tempuhi sebagai fresh graduate.Dalam akal fikiran aku(tiba-tiba lagu elyana berkumandang nie apahal???)mampukah aku mendapat pekerjaan membalas segala jasa yang telah kakakku berikan selama ini????Moga allah permudahkan jalan aku untuk 2011 nie.

Dengan usia yang semakin matang(matang ke??)aku perlu berfikir dengan lebih rasional dan perlu bersedia dari segi fizikal dan mental walaupun fizikal aku besar....hahahhaha,mental aku tak berapa center :P

Selain itu,aku harus pandai berpijak di bumi nyata(no more fantasy)kalo tengok cite fantasy tak pe :).Pastu,aku kena pandai menyesuaikan diri serta menyelesaikan masalah sendiri dalam kata yang lain berdikari.(no more mak n my sis n also my dad)kalau mintak duit boleh g kowt.:P(sile lempang saya disitu)cho0p2x jangan kuat-kuat sakit disitu :P

Aku pun tak tahu aku mencarut(mengarut yea) ape harini yang pasti semangat ke 2011 semakin dirasa.Next entry baru bole tulis azam baru yea :P tapi azam tahun nie alhamdullilah(nak cd maher zain tu belum dapat lagi) semua berjaya dengan sukses2x sambil garam jatuh masuk dalam lauk :)

 

No comments:

Post a Comment