Jejakku,ku jejakmu

Saturday, December 25, 2010

Sebantal sebusuk.

Aku manusia yang bukan pandai bermain kata menyusun ayat untuk jadikan satu karangan.Aku hanya manusia yang penat melawan emosi untuk berjuang dengan satu langkah.Mana arah yang harus kutuju.Kekiri,kekanan atau kehadapan tapi yang pasti bukan KEBELAKANG kerana yang belakang hanya tinggal kenangan pahit mahupun manis dan ianya pasti hanya tinggal SEJARAH (bukan subject yang kita belajar kat sekola tu yea :p)

Bila kita tersenyum pasti ada kesedihan.Bila kita sedih adakah kawan-kawan kita turut menangis bersama-sama.Orang kata memori time sekolah pasti jadi kenangan paling indahkan tapi bagi aku ianya hanya memori duka yang sangat pahit.

Yes,aku takkan lupa apa yang korang uat kat aku.Aku bukan seorang pendendam tapi hati aku terluka dengan kelakuan kowank.Untuk pengetahuan kowank aku da lama maafkan kowank semua tapi hati aku belum terbuka untuk berjumpa bagi aku masa yea.

Allah itu maha adil.DIA takkan turunkan dugaan yang berat kepada umatNya yang tak mampu untuk pikul.Disebabkan itu,tuhan tu bagi aku seorang sahabat tika gembira dan sedih.Jatuh bangunnya aku SAHABATini pasti ada berkongsi tangisan dan ketawa.

Saya panggil azu nie sahabat koz die sanggup mendengar luahan hati,bebelan dan melihat muka hodoh saya nages....hodohkan azu???Tapi time aku nages ko tak gelak pown..Tat y aku sayang kau lebih la....(cik oncet sile jangan percaya...hahaha)

Kesimpulannya bile emosi aku tak stabil or otak aku tak center minah nie aku pakse pose....koz bile pompuan comolot aku nie pose aku bole lepaskan geram amik gambar sebanyak mungkin pastu stress aku hilang...Dan jadi mangsa adalah kowank-kowank yang baca belog aku nie...(masalahnye sue ade kew org nak baca belog ko nie ha???)so kowank layan jew r yea janji aku tak maki hamun orang dan dosa aku pown xdew la banyakkan..(ko taw kew dosa ko tak banyak??)




 

Location:Taman near PICC,Perbandanan Putrajaya (tapi aku suka panggil bangunan transformer) and palace of jusice.

Photographer:Sue ghapa.

Model in dec:Azu ayoub.
Last but not least,makanan orang ber"emosi" untuk bulan ini ialah mee hun soup vs ABC (ati baru chat :P)



*Lupa nak wish Selamat Hari merah+putih yea(XMAS)

 

No comments:

Post a Comment