Jejakku,ku jejakmu

Friday, October 19, 2012

Minggu penuh emosi

Minggu nie iols sangat beremosi.Iols berada dalam dunia iols sendiri.Iols tersenyum dengan semua tapi hati iols merintih.Iols pun confused.Mungkin iols terlalu memikirkan sangat.MMmm,mungkin.Uols bayangkan sampai iols sendiri takut nak bercerita dengan sesiapa walaupun mr.darl.Kelakarkan.

Today,iols harapkan iols kuat hadapi hari mendatang dengan senyuman penuh erti bukan dengan senyuman kepalsuan.Pepagi lagi dapat bekbery massanger dari mr.darl,"dia mendokan harini saya tersenyum riang dan hati iols penuh dengan perasaan cinta serta  dia sayang iols sendat2"Terharu iols koz dapat pesanan ringkas yang boleh buat iols tersenyum sampai ke petang,silap2 sampai besok pagi ye.
(sila abaikan kalau uols rasa nak muntah ye)

Fyi,mr.darl ajak iols dating kat alamanda malam nie.
(matik la confirm mlm nie iols overtime)Katanya dah lama xtengok wayang sama2.Nak bermanja lebey katanya.
(ambil peluang ye uols time nie la minta apa je confirm dapat)
Tadi mr.darl kol petang tadi katanya dah beli tiket pukul 8.30pm so xdela rushing sangat.(sempat lagi mandi sama2 nie)

Uols janga tak tahu ye,mr,darl beli tiket wayang cerita 
"AKU TERIMA NIKAHNYA"(jangan2 ko nak bernikah ye!awas disitu)
Ramai bagi feedback cerita ini best naty bila iols dah tengok iols bagi feedback sama ada cerita nie best ke xbest.So uols tunggulah ye.Yang penting pelakon mesti kena menusuk jiwa iols kalau tak boley tido berdengkur iols dalam wayang naty.

Oklah iols nak balik,cari baju yang lawa2 untuk iols pergi dating dengan mr.darl.(pastikan cantik ye kuar dengan mr.darl baru dia tergoda uols :)

No comments:

Post a Comment