Jejakku,ku jejakmu

Tuesday, November 20, 2012

Doa yang diharap.

Sedih susah nak diungkap tapi iols cuba untuk tersenyum riang.
Setiap kali kemunculannya iols menjadi trauma.
Ya,kesakitan itu membuat iols menjerit.
Kesakitan itu jugak membuat mr.darl melayan penuh kesabaran.

Ya allah,kau permudahkan segala urusan kami,
Kau berikan aku kekuatan serta kesabaran yang tinggi,
Agar aku mengerti apa itu kehidupan,
Agar aku merasa nikmat yang kutunggu,
Supaya ada senyuman disebalik sebuah keputusan.

Doakan yang terbaik untuk iols,
supaya iols mampu tersenyum menghadapi masalah yang mendatang,
Memberi iols seribu kebahagiaan di dalam perhubungan,
Jangan buat iols menunggu kesekian kalinya.

Wahai cemburu,kau pergilah jauh dariku,
Agar aku dapat nikmati hari yang mendatang dengan sang suria,
Supaya masa itu akan tiba tanpa ada soalan yang pelik lagi,
Agar mereka juga gembira berkongsi kasih.

Doaku agar rezeki itu hadir,
Agar aku nikmati segala kebesaranmu,Ya allah,
Cuma aku perlu menuggu dengan sebuah pengorbanan.
Itu bezanya kehidapan kau dan aku wahai kawan.

No comments:

Post a Comment