Jejakku,ku jejakmu

Saturday, December 15, 2012

Pesanan berangkai.




      Iols dapat no massage ni pukul 12.17pm okay.Kira baru je kejadian nie.Pengantin perempuan pun dapat massage yang sama dari "si penipu".So iols nak cakap dekat sini koz iols tahu "kau" still baca blog aku nie untuk tahu apa yang terjadi kans.So niat iols bukan nak memalukan tapi niat iols supaya orang lain tak tertipu dengan kau sekali lagi.Kau tulis dalam massage berkenaan KARMA kan.Meh aku describe apa itu KARMA ye ngoks!Sekarang nie kau buat orang okay,banyak mangsa yang kau cuba menipu.Bukan kali nie yang kau menipu,bila aku buat repot semua terbukti nama kau dah 4x menipu bagi orang lain cek tendang.Sekarang tak de siapa yang buat jahat dengan kau tapi kau yang menjatuhkan MARUAH orang lain  okay.

   Betul kitaowng nak bincang dengan kau.Ko tak kira ke yang aku pergi KLANG sampai tengah malam tu apa.Tu bukan bincang ke BAHLUL!!Ko nampak aku siap larikan diri,asal ko tak bincang time tu,siap pesan dengan adik kau kalau nampak aku lari.Hello siapa yang tak nak bincang sekarang nie.Cuba kau cakap.Kalu betul ko berani anak lelaki ko kol aku pada awal selesaikan masalah nie semua.Tapi aku dapat kol dari pengantin perempuan pagi dalam pukul 6.15am.Bila iols dapat massage nie dari ko,aku terus kol tapi xdapat koz ko off phone.
ITU PERBINCANGAN KER????????

 Pasal duit 15k kau kata ko xlarikan habis mana kau sekarang nie.Mana,kau cakap dengan aku.Kau mampu menyorok berapa bulan sangat ko cakap dengan aku.Sebulan,Dua bulan????Xkisahlah ko nak menyorok berapa bulan tapi doa2 orang teraniaya selalu dimakbulkan.Sekarang kau punya penipuan semua dah terbongkar.Aku malu nak cakap kau kawan aku koz selama nie aku percayakan kau,aku tolong kau dalam serba segi tapi kau tikam aku balik.Aku kesian kau koz ko duduk sini takde keluarga disebabkan aku kesian kau ambil kesempatan dari situ.

 Pastu kau nak cerita MALU.Kau tak tahu betapa malunya kawan aku time kenduri dia dengan tetamu yang hadir.Kau berdosa koz musnahkan harapan orang.Kau yang sendiri buka aib kau sendiri sekarang nie.Tak guna kau belAjar tinggi tapi bodoh kau mengalahakan budak tadika.Seriusly,aku marah dengan kau.Apa kau ingat dengan massage kau ucapkan maaf.Senang betul maaf kau tu kan.

  Sekarang kau pown tahu aku ada gambar family kau semua and no telephone and also alamat rumah kau di sabah.Semua aku minta dekat Hal Ehwal Pelajar.Sekarang aku bagi masa kau DALAM 3HARI,aku ulang balik 3HARI untuk kau tampil dan berjumpa semua orang yang kau aniaya untuk meminta maaf.Kalu tidak next post memang aku letak gambar family kau baru kau tahu apa itu perasaan MALU.Kalu kau tak nak malu ko boley kol dan datang rumah aku untuk pulangkan duit yang kau ambil.One more thing,aku tak nak kau bagi by cheque.Aku nak ko bagi CASH.Aku ulang ye CASH.Kau pown ada no phone aku semua so ko boley kol aku anytime.Aku ulang ANYTIME!!Kalau ko deal dengan perjanjian aku kau boley datang rumah aku.Memang aku kompangkan kedatangan kau nie.

 If kau datang berjumpa aku,semua benda hal kau.Aku akan remove semuanya.Last but not least,if kau tak datang jugak memang aku akan sebarkan gambar2 di merata tempat and dada akhbar kalau kau nak main gila aku pown boley main gila dengan kau.Ada budak kelas aku akn buat gambar kau di merata  MALAYSIA nie.Hebat kan publisiti yang ko dapat.If ko tak datang la.Weols memang decide nak masukkan gambar ko dalam akhbar tapi weols masih menunggu koz ko ada massage pengantin nak bagi duit dia dalam masa 1week tapi tak muncul2 lagi.
I NEED ALL IN CASH,I WARN U DARLINK!

No comments:

Post a Comment