Jejakku,ku jejakmu

Saturday, December 15, 2012

Mesti kau berfikir kans

  Firstly,aku dah agak kau baca blog aku nie.Kau ingat aku xtaw ke.Ko memang silap besar la.Ko balik Sabah kan?sadis la ko nie.Badan je besar tapi telur kecik memang dasar penakut.Kau nak lari mana ye lalink ku Sharif.
(terus aku rasa nak muntah panggil ko lalink)

   Aku rasa aku dah baca lebih 44x massage ko nie.Aku nak gelak berguling2 pown ada.Pastu ramai pulak ko hantar massage dekat orang2 yang kau aniaya kan.Cakap malukan keluarga ko semua.Hello,reti pulak ko malu ye.Aku rasa ko xpaham maksud malu sebab tu ko main taram je letak perkataan malu dalam massage tu.Tak guna ko belajar sampai peringkat IJAZAH tapi otak kau mengalahkan budak UPSR.Aku rasa BIJAK lagi budak UPSR selesaikan masalah kau nie.

  Before this kau buat dengan orang2 yang masih boley berdiam diri untuk tidak memalukan ko.Tapi kau buat dekat aku so memang silap besar la.Kau pown belajar MASS COMMUNICATION AND MEDIA sama dengan aku ke aku kena ingatkan ko balik apa yang perlu buat if anything happened.So aku dah decide if kau takde jugak dalam masa  3 HARI nie memang kau akan terpampang lah muka kau dekat station television.So pilihan ada dekat kau,so kau pilih je la nak yang mana satu.

 Kau fikir abang angkat kesayangan kau tu boley selmatkan kau.Kau silap SHARIF AMANG BIN SHARIF MIASIN.Kau dengan aku boley je berbincang benda nie elok2 dari awal tapi kau yang mulakan permainan gila nie so kau mendapat la.so camne apa kau rasakan sekarang???GOYANG???Kau kena ingat gambar kau banyak dekat aku,gambar family kau.Aku ingatkan dekat kau, gambar 1 FAMILY taw.Aku ulang 1FAMILY.Dan kau buat taik bukan dari keluarga yang calang2 orang.So kau fikir-fikir kan lah.

 And one more thing,untuk penari2 kau semua akak didi amik pastu kau ugut dia kata FAMILY kau benci dengan akak didi kan.Sekarang nie aku yang akan heret kau ke muka pengadilan demi BUDAK PENARI,ASSISTANT KAU,MAKE UP ko dan jugak orang2 yang kau tipu time majlis yang akan berlangsung pada minggu nie dan minggu depan.GILA TAK AKU????I don't care ko nak cakap aku gila ke tak koz kau tu yang gila sebab larikan duit orang!!Sebab tu perut KAU KEMAIN BUNCIT LAGI.KAU KUTUK ORANG LAIN KEMAIN DIRI KAU SERUPA BADAK SUMBU KAU TAK TAHU PULAK.Naty bila aku jumpe kau,aku belikan cermin biar kau sedar diri sikit.
  

 *selagi kau tak tampil gambar kau memang famous amos la dalam blog aku nie.Tunggu nak masuk dalah surat khabar je bagi kau publisiti murahan sikit.Biar kau meletup2 dari SYAFIQ AYMAN...Itu yang kau nak kans.





No comments:

Post a Comment