Jejakku,ku jejakmu

Thursday, August 9, 2012

Pre wedding is Past

Dah kahwin baru gigih nak update pasal pre wedding.Dulik la kan ak punye blog suka hati la kan.hahahaha.Sebelum ak upload silalah kowank g pakai spek mata mak jah uols takut nanti silau pulakkan

Sebenarnya,ak nie malu nak update gambar sendiri kat belog mak jah ni.(lariks,sumpah drama)Tapi ak fikir balik buat apa ada belog kalo aku xnak letak muka ak kann.Biar kowank2 muntah hijau(masalahnya ada ke org baca).Untuk pengetahuan kowank,ak pilih colour tema kahwin PUSHIA+PURPLE+PUTIH,harus la kan tengok la url belog ape.Aku nie kegilaan sikit dengan colour,selamat la mr.darl ak nie orite jerk dgn kegilaan ak walaupun muka nak hijau.(gelak sambil tutup mulut)


Aku ambil gambar dekat taman kepong tu,yang orang reramai main layang-layang tu.If free kowank bawak la kids kat sana.Confirm kids seronok wey.Mau xseronok main layang-layang.Aku yang remaja pown boleh histeria.(remaja gitew).My advice,sila bawak tikar la tok melepak dekat2 area situ.Jangan terkejut ye,situ kowank boley tengok layang-layang macam ufo wey.Okay la,sebelum ak melalut entah pape baik aku beredar la.Jumpa lagi ye!!

No comments:

Post a Comment