Jejakku,ku jejakmu

Saturday, April 23, 2011

MASALAH KEGEMUKAN

Semenjak mak aku meninggal aku nie banyak makan.Mugkin itu cara untuk aku lupakan arwah dan yang malangnya berat badan aku melonjak dari 58 ke 62kg.Sumpah aku terperanjat sebelum ape-ape yang terjadi aku perlu mengatai masalah tersebut.Tapi aku nie takut sikit nak makan ubat diet,x taw la nape mungkin aku takut akan kesannya.That why aku ngah search fitness yang berdekatan untuk aku menurunkan berat badan nie.Rasa-rasa berjaya tak aku turunkan berat badan aku ke 55?Mulai harini aku jugak perlu jaga pemakanan tapi malangnya budak opis aku semua kuat makan.Kalau aku tak join mulalah diaorg tapau tok aku.Tulah yg susahnya.Disebabkan itu,aku kena kuat harungi semua nie untuk menguruskan berat badan aku.So chaiyo0k2x. :)

No comments:

Post a Comment